Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru selectare și contractare a unei companii cu experiență în prestarea Serviciilor IT și Digitalizare (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a proiectului de creare și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori.
Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova (AHCCJ) implementează proiectul “Crearea și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori” (în continuare ”Proiect”), finanțat de Uniunea Europeană, care are drept scop final crearea și organizarea unui Centru Unic de Apel pentru Consumatori în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului, care va primi imediat și competent apeluri de la consumatori cu privire la încălcarea drepturilor lor esențiale în diverse domenii.
Proiectul este implementat în perioadă de 12 luni.
În acest context, Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru contractarea unei companii prestatoare Servicii IT și Digitalizare (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a Proiectului, în care principalele activități ale acesteia va fi acordarea de suport IT și digital Directorului și Asistentului de Proiect pentru următoarele activități:
1. Activități de sensibilizare a opiniei publice în domeniul Proiectului.
2. Evaluarea preliminară a numărului și categoriilor (natura) reclamațiilor.
3. Elaborarea materialelor informaționale și educaționale.
4. Organizarea de traininguri pentru funcționarii publici implicați în Call Center unic pentru consumatori și Regulamentul de organizare și funcționare a Call Center unic pentru consumatori.
5. Identificarea personalului și dotarea spațiului pentru organizarea corespunzătoare a activității Call Center unic pentru consumatori
6. Furnizarea de consultări online și offline în perioada de testare Call Center unic pentru consumatori
7. Acțiuni/produse de vizibilitate eveniment proiect.
Cerințe pentru companiile participante la concurs:
• Experiență în domeniu de cel puțin 1 an;
• Disponibilitate pentru asistență IT și digitalizare persoanelor interesate în de implementare a proiectului.
• Cunoașterea limbilor română, engleză și rusă.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
• Dovada experienței relevante;
• Oferta financiară pentru 12 luni.
Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: henri.capitan.md@gmail.com cu titlul: “Companie IT și Digitalizare - Proiect Call Centru Unic Consumatori”.
Date de contact: tel: +373 78 951154
Data limită pentru depunerea dosarelor:
31 Ianuarie 2024 ora 12.00 (ora locala a Republicii Moldova)
Doar companiile selectate vor fi contactate.