Scopul cursului constă în instruirea specialiştilor în domeniul businesului individual în ceea ce priveşte cunoaşterea şi utilizarea sistemului informaţional economic în activitatea Întreprinzătorilor Individuali, ca bază managerială pentru luarea deciziilor, cu referire specială la elementele patrimoniale şi de gestionare a corectă.
Tematica:
1. Aspecte generale privind înfiinţarea Î.I. – avantaje şi dezavantaje;
2. Modul de ţinere a evidenţei contabile şi răspunderea acesteia;
3. Contabilitatea veniturilor şi cheltuielilor;
4. Contabilitatea proprietăţilor pentru care se calculează uzura/amortizarea;
5. Contabilitatea stocului şi a numerarului;
6. Inventarierea patrimoniului;
7. Prezentarea şi completarea rapoartelor/dărilor de seamă specifice Î.I.
Obiectivele acestui curs se focusează pe:
• utilizarea corectă a evidenței de specialitate,
• cunoașterea elementelor contabilităţii ÎI,
• dezvoltarea deprinderilor de a recurge la noţiuni şi principii în abordarea problemelor practice,
• elaborarea şi respectarea unui program de lucru, atât individual, cât şi în echipe, pentru realizarea atribuţiilor proprii cu profesionalism şi rigoare.
Cursul se bazează pe studii de caz (model de documente) şi aplicaţii practice pentru formarea deprinderilor, aprofundarea şi consolidarea cunoştinţelor.
Tarif participare curs:
Pentru participare la curs, achitaţi/participant tariful de instruire: 900 lei, preţ ce include materialul informativ și coffee break. Contul de plată se solicită prin email. Achitările se acceptă, inclusiv până la data de 15.02.2018.
Mai multă informație pe email sau telefon.
Coordonatele cursului:
Data: sâmbătă, 17 februarie 2018, (09:00 – 14:00)
Locaţie: Chișinău, Anton Pann 4
Limba: română
Tipul instruirii: Informativ practic
Traineri: Specialist fiscal-contabil, practician
Contacte:
Marca Klubafaceri SRL
https://klubafaceri.wordpress.com/
Email: klubafaceri@gmail.com
Facebook: Marca Klubafaceri