În activitatea economică, entităţile, în calitatea sa de plătitori de impozite şi care asigură locuri de muncă pentru societate, se confruntă provocări continuie. În aceste condiţii grele de activitate, ele urmează să aibă destulă libertate în alegerea formelor şi metodelor de organizare a afacerii sale, inclusiv în ce priveşte articolele de cheltuieli, care sînt relevante pentru activitatea lor. Unele cheltuieli, care cu ceva timp în urmă erau privite ca extravagante, astăzi sînt fireşti pentru activitatea de antreprenoriat.
ÎNREGISTRAREA ŞI COMANDA CONTULUI DE PLATĂ SE FACE, ACCESÂND: Înregistrare
Din acest considerent, acest forum își propune să pună în discuție următoarele:
Tematica:
1. Aspecte legislative şi circulaţia documentară
2. Alimentaţia angajaţilor în cadrul companiei
a) Cheltuieli pentru hrană
b) Tichete de masă
3. Aspecte contabile şi fiscale
Informația acumulată va putea fi folosită în activitatea de zi cu zi. De aceea, fie că sunteți contabil, mic întreprinzător sau funcționar, vă puteți îmbogăți pregătirea profesională participând la Forumul Antreprenorial – Contabil 09/18.
Mai multă informație pe email sau telefon. Contul de plată se solicită prin email. Costul partcipării este de 400 lei, preţ ce include materialul informativ. Termenul limită de înregistrare/achitare este 25.07.2018.
Coordonatele forumului:
Data: 26.07.2018 (ora: 17:45-19:45)
Durata desfășurării: 2 ore.
Locaţie: Chișinău, Anton Pann 4
Limba: română
Tipul instruirii: informativ practic
Speaker: Contabil şef
Invitat special: Reprezantat, compania Edenred SRL (Distribuitor, tichete de masă)
Contacte:
Marca ,,Klubafaceri” SRL
https://klubafaceri.wordpress.com/
Email: klubafaceri@gmail.com