Operator Call Centre (limba româna)

Ofertă de muncă 
Chişinău
.
2497
Responsabilități principale:
- elaborează și implementează strategia de vînzare;
- coordonează și asigură îndeplinirea planului de vînzări;
- identificarea de noi clienți, negocierea și încheierea contractelor cu ei;
- participarea la elaborarea și implementarea acțiunilor de marketing;
- cercetarea tendințelor și conjuncturii pieții.

Grafic de munca part-time(9:00-15:30 sau 13:30-20:00);

Cerințe față de candidați:
- experiența ar fi binevenită;
- vorbirea fluentă a limbii române și ruse;
- calitati personale: proactivitate, dinamism, initiativă, spirit de echipă.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea poziţiei pentru care candidează la adresa electronică: angajat@studio-moderna.com
6500
+37379401087

Viceprim-ministra Doina Nistor: Și R. Moldova taxează importurile din SUA, dar mult mai puțin

Vehiculul care transporta cei patru soldați americani dați dispăruți a fost recuperat

Turcia: Zeci de persoane reținute pentru postări pe rețele sociale despre arestarea primarului de Istanbul

Mai multe ONG-uri cer să fie desecretizate dosarele legate de protestele din 7 aprilie 2009

Înaintea unor noi discuții cu europenii, Zelenski le cere partenerilor „reziliență”
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod