Operator Call Centre (limba româna)

Ofertă de muncă 
Chişinău
.
2170
Responsabilități principale:
- elaborează și implementează strategia de vînzare;
- coordonează și asigură îndeplinirea planului de vînzări;
- identificarea de noi clienți, negocierea și încheierea contractelor cu ei;
- participarea la elaborarea și implementarea acțiunilor de marketing;
- cercetarea tendințelor și conjuncturii pieții.

Grafic de munca part-time(9:00-15:30 sau 13:30-20:00);

Cerințe față de candidați:
- experiența ar fi binevenită;
- vorbirea fluentă a limbii române și ruse;
- calitati personale: proactivitate, dinamism, initiativă, spirit de echipă.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea poziţiei pentru care candidează la adresa electronică: angajat@studio-moderna.com
6500
+37379401087

Premierul Recean acuză Kremlinul de „criza umanitară și de securitate” din stânga Nistrului

Peste 50% din energia consumată pe 1 ianuarie 2025 este cumpărată din România

Când vor renunța școlile definitiv la cataloagele de hârtie

România: Autoritățile anunță un „posibil impact al unei drone” în regiunea Dobrogea

Chișinăul spune că Tiraspolul a refuzat o reuniune 1+1 despre distribuirea ajutoarelor umanitare
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod