În activitatea economică, entităţile, în calitatea sa de plătitori de impozite şi care asigură locuri de muncă pentru societate, se confruntă provocări continuie. În aceste condiţii grele de activitate, ele urmează să aibă destulă libertate în alegerea formelor şi metodelor de organizare a afacerii sale, inclusiv care sînt relevante pentru activitatea lor.
Din acest considerent, acest forum își propune să pună în discuție următoarele tematici:
1. Regulament intern al companiei (Model)
2. Regulament de stimulare financiară (Model)
3. Regulament privind acordarea concediilor (Model)
Informația acumulată va putea fi folosită în activitatea de zi cu zi. De aceea, fie că sunteți contabil, mic întreprinzător sau funcționar, vă puteți îmbogăți pregătirea profesională participând la Forumul Antreprenorial – Contabil 13/18.
Mai multă informație pe email sau telefon. Contul de plată se solicită prin email. Costul partcipării este de 400 lei, ce include materialul informativ. Termenul limită de înregistrare/achitare este 14.11.2018.
Coordonatele forumului:
Data: 16.11.2018 (ora: 17:45-19:45)
Durata desfășurării: 2 ore
Locaţie: Chișinău, str. Anton Pann 4
Limba: română
Tipul instruirii: informativ practic
Trainer: Şef departament Resurse Umane, consultant HR
Contacte:
Marca ,,Klubafaceri” SRL
Telefon: 068 774 518
https://klubafaceri.wordpress.com/
Email: klubafaceri@gmail.com