Agenția Muncii a fost fondată încă din anul 2008 în Republica Moldova, avînd ca obiect de activitate recrutarea personalului în străinătate.
Succesul nostru se bazează pe faptul că lucrăm doar cu angajatori singuri, competeți și profesioniști din Germania și Polonia.
Candidatul ideal:
- absolvent de studii superioare;
- pasionat de domeniul resurselor umane – experiență în recrutarea și selecția de personal;
- capacitate de planificare și organizare a activității;
- cunoștințe de utilizare PC Microsoft Office;
- limba rusă, română.
Responsabilități:
- desfășurarea proceselor de recrutare, selecție a personalului;
- conceperea și postarea anunțurilor de recrutare;
- selectarea candidaților pe baza CV-urilor în funcție de profilul candidatului și cerințele postului;
- contactarea candidaților selectați în vederea programării interviurilor;
- susținerea interviurilor;
- informarea candidaților cu privire la rezultatul procesului de selecție;
- administrarea și actualizarea bazei de date cu candidați.
- administrarea bazei de date - completare/ actualizare;
- verifică documentele și intocmeste dosare.
Beneficii:
- salariu atractiv, în funcție de rezultate;
- condiții de lucru bune și un colectiv tînăr, dinamic și antrenant.
Candidații ideali pot să transmită CV-urile la: cv.agentiamuncii@gmail.com