Experiența: de preferat în activități de coordonare sau activități de vînzări.
Abilități:
- Cunoștințe PC, Excel, etc.;
- Capacitatea de învățare rapidă;
- Abilități de people management;
- Capacitatea de gîndi soluții creative, în situații de stres;
- O foarte bună abilitate de organizare .
Descrierea jobului:
- Participă la realizarea strategiei anuale și a planului de acțiune a sub-departamentului pe care îl conduce împreună cu managerul direct și este responsabil de implementarea strategiei;
- Organizează, coordonează, supervizează și susține activitatea echipei din subordine (planificare activităti echipă, alocarea sarcinilor);
- Participă la evenimente (tîrguri de locuri de muncă sau altele).
Beneficii:
- Oportunități de dezvoltare în carieră, într-un mediu dinamic;
- Pachet salarial;
- Tichete de masă;
- Bonus de performanță și alte bonusuri specifice oferite de-a lungul anului.
Expediază-ne CV-ul tău cu o poză la adresa cv.agentiamuncii@gmail.com