Dacă îți plac provocările, nu te plictisești niciodată să lucrezi cu oamenii și cauti un mediu de lucru dinamic, te așteptăm în echipa noastră.
CERINȚE (sau cum am vrea noi să fie persoana care ne va întregi echipa):
- Studii superioare – cunoștințele de psihologie reprezintă un avantaj;
- Experiența: minim 2 ani în recrutare, de preferat în proiecte de logistică sau vânzări;
- Cunoștințe de limba română, rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe de legislația muncii;
- Foarte bune abilități de comunicare, influențare și prezentare;
- Foarte bune abilităti de lucru în echipă și de menținere a unei atitudini pozitive;
- Dinamism, proactivitate și focus pe rezultat;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator.
RESPONSABILITĂȚI (sau ce vei face cu drag la job):
- Derularea întregului proces de recrutare (crearea și postarea anunțurilor de recrutare, realizarea selecției CV-urilor, programarea candidaților la interviu, susținerea interviurilor primare, administrarea testelor, realizarea fișelor de evaluare a candidaților selectați și întocmirea listei scurte cu candidații selectați);
- Acordarea de suport în procesul de angajare și integrare a noilor angajați: informarea candidaților despre actele necesare la angajare, verificarea actelor de angajare, întocmirea/personalizarea fișelor de post în colaborare cu managerii de department, facilitarea procesului de integrare;
- Crearea și actualizarea permanentă a bazei de date cu candidați, în acord cu cerințele de dezvoltare a companiei;