Conform legislației muncii din Republica Moldova, fiecare angajator (întreprindere, instituție, organizație trebuie să aibă elaborate o serie de documente privind securitatea și sănătatea în muncă după cum urmează:
1) Ordine de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la întreprindere.
2) Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă pentru toate funcţiile şi lucrările desfăşurate în unitate.
3) Registru de înregistrare a instrucțiunilor.
4) Evaluarea factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea fișelor de evaluare a riscurilor.
5) Planul anual de protecţie şi prevenire.
6) Fişele personale de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă pentru toţi angajaţii.
7) Documente privind examinarea medicală a angajaților.
8) Document cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă pentru toți angajații.
Întocmim documentele obligatorii enumerate mai sus, în cadrul serviciilor de securitate și sănătate în muncă.
Prețul este stabilit de la 2500 lei.
Elaborarea documentelor de securitate si sanatate in munca, dureaza aproximativ 14 zile de la semnarea contractului.
Detalii găsiți pe:
https://www.serviciiprotectiamuncii.md/p/documentele-obligatorii.html
www.protectiamuncii.name
https://www.ssmactivitati.md
Abonați-vă la anunțuri privind Protecția Muncii pe email:
https://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=blogspot/WqNnv&loc=en_US