Dezvoltatorul imobiliar Astercon te așteaptă în echipa sa!
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
● Studii superioare finalizate;
● Abilități analitice puternice;
● Experiență în domeniu de minim 1 an;
● Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
● Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
● Dorință de dezvoltare profesională;
● Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
● Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
● Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
● Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
● Evidența extraselor bancare;
● Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
● Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
● Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
● Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
● Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
● Arhivarea documentele financiar-contabile.
https://astercon.md/