Echipa ta de vânzări are probleme de time management? O mulțime de solicitări de la clienți nu sunt prelucrate? Managerii tăi irosesc prea mult pe procedurile de rutină? Află că afacerea ta are nevoie de automatizare amoCRM - soluția reală pentru departamentele de marketing, vânzări și logistică.
Iată ce îți oferă platforma CRM:
- Apeluri și solicitări înregistrate automat de la toți clienții tăi.
- Rapoarte lunare complete pentru fiecare angajat, vânzare și tranzacție.
- Facturi și contracte efectuate și trimise fără a irosi timp pe proceduri de rutină datorită integrării CRM profesioniste.
- Poți adapta comunicarea cu clienții tăi conform pâlniei de vânzare setate în platformă.
- Lista completă a performanțelor fiecărui angajat, plus competiție sănătoasă în echipă.
Sistemul amoCRM îți oferă toate aceste beneficii adaptate exact la tipul afacerii tale. Ai întrebări pe acest produs? Contactează specialistul nostru la 022 000 200 și află detaliile de care ai nevoie.
https://glucose.md/