Asistent financiar/Asistentă financiară

Ofertă de muncă 
Chişinău
Natalia
1389
Anunțul complet este disponibil la următorul link http://soros.md/event/2020-10-20

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze dosarele complete până la 04 noiembrie 2020, ora 12.00, la: adresa de e-mail: recruitment@soros.md indicând subiectul e-mailului ”DBG_asistent/a financiar/a”.

Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioada determinată.

Perioada de angajare: 16 noiembrie 2020 – 31 decembrie 2021 cu posibilitatea extinderii contractului.



Responsabilități:

Gestionarea financiară a activității Departamentului Buna Guvernare (participarea la procesul de elaborare a bugetelor, efectuarea plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/beneficiari, asigurarea evidenței documentelor financiare, monitorizarea respectării bugetelor aprobate, ajustarea/modificarea bugetelor, pregătirea rapoartelor financiare);
Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al Fundației și prelucrarea datelor contabile;
Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de prestări servicii sau de grant;
Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.;
Evaluarea bugetelor solicitărilor de finanțare, pregătirea bugetelor pentru ședințele Juriului/Senatului;
Examinarea solicitărilor de modificare de buget în cadrul proiectelor finanțate de Fundație;
Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor finanțate de Fundație, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare;
Oferirea consultanței la efectuarea procurărilor de către beneficiari în cadrul proiectelor implementate cu susținerea Fundației;
Asigurarea comunicării cu auditorii;
Colaborarea cu echipa DBG pentru a realiza strategia Fundației.



Cerințe față de candidații eligibili:

Studii universitare finalizate (licență) în unul din următoarele domenii: finanțe/economie/contabilitate;
Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet);
Cunoașterea fluentă a limbii române și engleze;
Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate;
Abilități de comunicare interpersonală
Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic;
Capacități de a lucra cu termene-limite;
Abilități de a lucra independent și în echipă;
Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă;
Cel puțin 2 ani de experiență anterioară într-un domeniu similar.



Dosarul pentru concurs va conține:

CV-ul actualizat, cu indicarea a două persoane de referință. Sunt acceptate CV-uri în limba română sau în limba engleză;
Scrisoare de intenție, prin care va fi explicat motivul care v-a determinat să aplicați pentru acest post, care sunt competențele și experiența în corespundere cu profilul solicitat, ce așteptări aveți și cum puteți contribui la buna funcționare a Departamentului. Evitați să repetați informația prezentată în CV. Volumul maxim – 500 cuvinte. Sunt acceptate scrisori de intenție în limba română sau în limba engleză.
În scrisoarea de intenție se vor indica obligatoriu așteptările salariale.
Copii ale diplomelor de studii
Alte documente pe care le considerați relevante (de exemplu, certificatele de absolvire a cursurilor de limbă engleză, contabilitate etc)
069694310

CEC a pregătit buletinele de vot pentru turul doi al alegerilor prezidențiale

Restricțiile de acces la Aeroportul Chișinău, prelungite cu încă o lună

Copiii refugiați ucraineni învață gratuit limba română

Plahotniuc a obținut câștig de cauză la tribunalul UE, dar rămâne pe listele de sancțiuni

Duma de Stat a ratificat tratatul de parteneriat cuprinzător al Rusiei cu Coreea de Nord
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod