Beta RR 390 EFI 4T

Vînd 
Chişinău
172000 lei
207
- O reproiectare completă, cu scopul de a reduce greutatea și volumul pieselor mobile, obținut prin ridicarea ambreiajului și mutarea arborelui cotit înapoi. Deplasarea centrului de greutate mai aproape de pivotul cu arma basculantă permite o manipulare semnificativ mai bună. O reducere totală a greutății de aproximativ 1 kg 
-O capacitate reproiectată a ambreiajului de magneziu, reamenajată pentru a îmbunătăți mai eficient fluxul de ulei în ambreiaj.
-Capac de volant din magneziu, reproiectat în linie cu restul motorului, acum cu un aspect mai funcțional și modern.
-Un nou sistem de pompe de apă îmbunătățește debitul și, prin urmare, eficiența capacității sistemului de răcire de a transfera căldură, menținând temperaturile medii mai mici, îmbunătățind performanțele și oferind un sistem de furtun de răcire mai simplificat.
-Ambreiaj cu discuri reproiectate într-un material nou pentru a asigura schimbarea mai rapidă și mai modulară a vitezei.
-Cadru nou, cu geometrie redusă și rigiditate pentru agilitate și stabilitate sporite. 
-Armătura basculantă modificată, acum mai lungă pentru intervalul în 4 timpi și modelul de 200 cm în 2 timpi, pentru o mai bună stabilitate și tracțiune.
-Design îmbunătățit al furcii în comparație cu versiunea anterioară, cu un nou cartuș interior pentru a scădea centrul de greutate oferind un nivel perfect de plusitate
-Fender frontal cu geometrie de grosime variabilă, care reduce greutatea și crește rigiditatea.
-Noi instrumente digitale și panou de instrumente.

Mai multe motociclete puteți găsi pe pagina https://motoland.md
172000 lei

BMW anunță un parteneriat cu Rimac pentru dezvoltarea viitoarelor mașini electrice

VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera

Versiune Hybrid pentru DS3 și DS4. În România de la finalul anului

Orașul New York va permite testarea mașinilor autonome

Alfa Romeo schimbă numele primului său model electric: Milano devine Junior
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod