Echipa Seolitte angajează un account manager (preferabil cu experiență în domeniu), care ar realiza următoarele sarcini:
• Întreține și dezvolta relația cu clienții deja existenți ai companiei;
• Planifica și realiza vizite periodice la client;
• Identifica potențiali clienți în sfera alocată;
• Promova întregul portofoliu de servicii al companiei;
• Actualiza permanent baza de date cu clienți;
• Negocia cu clienții condițiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin statutul Companiei;
• Prospecta piața și tendințele acesteia și propune Managerului direct soluții de creștere a vânzărilor;
• Asigura derularea potrivită a contractelor cu clienții deja existenți;
• Transmite oferte către potențiali clienți.
Cerințe:
• Constituie un avantaj experiența anterioară;
• Cunoștințe de operare calculator: Word, Excel, programe de editare – nivel avansat;
• Cunoștințe de limba engleza – nivel mediu sau avansat;
• Excelente abilități de negociere, comunicare persuasivă, perseverență;
• Inițiativă;
• Capacitate de analiză logică a situațiilor și informațiilor;
• Integritate profesională;
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Oportunități de dezvoltare profesională, programe de training.
CV-ul aici: hr[@]seolitte.com
https://seolitte.com/