Beta RR 390 EFI 4T

Vînd 
Chişinău
174400 lei
452
- O reproiectare completă, cu scopul de a reduce greutatea și volumul pieselor mobile, obținut prin ridicarea ambreiajului și mutarea arborelui cotit înapoi. Deplasarea centrului de greutate mai aproape de pivotul cu arma basculantă permite o manipulare semnificativ mai bună. O reducere totală a greutății de aproximativ 1 kg 
-O capacitate reproiectată a ambreiajului de magneziu, reamenajată pentru a îmbunătăți mai eficient fluxul de ulei în ambreiaj.
-Capac de volant din magneziu, reproiectat în linie cu restul motorului, acum cu un aspect mai funcțional și modern.
-Un nou sistem de pompe de apă îmbunătățește debitul și, prin urmare, eficiența capacității sistemului de răcire de a transfera căldură, menținând temperaturile medii mai mici, îmbunătățind performanțele și oferind un sistem de furtun de răcire mai simplificat.
-Ambreiaj cu discuri reproiectate într-un material nou pentru a asigura schimbarea mai rapidă și mai modulară a vitezei.
-Cadru nou, cu geometrie redusă și rigiditate pentru agilitate și stabilitate sporite. 
-Armătura basculantă modificată, acum mai lungă pentru intervalul în 4 timpi și modelul de 200 cm în 2 timpi, pentru o mai bună stabilitate și tracțiune.
-Design îmbunătățit al furcii în comparație cu versiunea anterioară, cu un nou cartuș interior pentru a scădea centrul de greutate oferind un nivel perfect de plusitate
-Fender frontal cu geometrie de grosime variabilă, care reduce greutatea și crește rigiditatea.
-Noi instrumente digitale și panou de instrumente.

Mai multe motociclete puteți găsi pe pagina https://motoland.md
174400 lei

VIDEO: Poate ține pasul un Audi S4 modificat cu un Lamborghini Huracan?

Acesta este noul Infiniti QX80: motor V6 de 450 CP

Motorizare mild-hybrid pentru noua Lancia Ypsilon: costă 28.000 de euro în Italia

Producția auto națională a crescut cu 13% în primele două luni

Ediție specială Rolls-Royce Ghost Prism: vopsea gri specială cu 4 accente de culoare
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod