Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
1987
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Cel puțin 23 de răniți în orașele ucrainene Harkov și Dnipro, după un atac rusesc cu drone

Guvernul admite că Tiraspolul folosește gaze pentru industrie și pregătește taxe suplimentare

Viceprim-ministra Doina Nistor: Și R. Moldova taxează importurile din SUA, dar mult mai puțin

Cetățenii pot perfecta online unele tipuri de procuri, prin aplicația EVO

Din aprilie, cetățenii vor putea investi lunar în valori mobiliare de stat
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod