Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
2174
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

35 de milioane de lei pentru inovație: Moldova investește în știință și tehnologie

Liceul „Matei Basarab” din Chișinău, modernizat cu sprijinul Cehiei

Olesea Stamate, exclusă din rândurile PAS din cauza amendamentelor aduse legii amnistiei

Germania a aprobat fondul de 500 de miliarde de euro, pentru infrastructură și armată

România prelungește plafonarea prețului la electricitatea livrată Republicii Moldova
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod