Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
1716
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

ASP: Termenul limită de declarare a beneficiarilor efectivi va fi extins cu un an

În R. Moldova se votează pentru parlamentarele din România

România: poliția oprește mașini, transportând spre București cozi de topor și pistoale

Maia Sandu, un nou apel înaintea alegerilor de peste Prut: „Avem șansa să ne regăsim în marea familie europeană”

Rămășițele unei drone de mici dimensiuni, depistate în raionul Orhei
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod