Director Call Centru

Предлагаю работу 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
1991
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Mediatori educaționali, pentru elevii de etnie romă

Guvernul vrea reorganizarea poliției: mai mulți oameni pe teren și reacție mai rapidă la solicitări

Din aprilie, cetățenii vor putea investi lunar în valori mobiliare de stat

Focul haric, adus separat și în acest an de cele două mitropolii din R. Moldova

A 27-a întâlnire Ramstein. Aliații promit Ucrainei 23,8 miliarde de dolari
Cod *
captcha
Трудно читать?Сгенерить код