Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
2235
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Autoritățile au început reabilitarea blocurilor sanitare în școli

Votul prin corespondență, valabil și pentru alegerile parlamentare din toamnă

Școlile și grădinițele din Moldova pot recepționa donații online

Mediatori educaționali, pentru elevii de etnie romă

Sindicatele cer salariu minim mai mare, Guvernul spune că l-a crescut deja
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod