Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
2012
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Peste 634 mii de familii vor primi compensații la energie pentru luna noiembrie

Israelul își închide ambasada din Dublin invocând „politici antiisraeliene extreme”

Noi raiduri anti-LGBT ale poliției din Moscova

Elevii din R. Moldova vor învăța limba engleză cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Șapte persoane reținute de CNA sub acuzația de fraudare a achizițiilor publice
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod