Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
2518
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Al doilea contingent de militari moldoveni pleacă în Bosnia și Herțegovina

PAS propune amenzi pentru părinții care pleacă peste hotare și nu asigură custodia copiilor rămași acasă

Guvernul admite că Tiraspolul folosește gaze pentru industrie și pregătește taxe suplimentare

Start în două proiecte de infrastructură care leagă mai bine R. Moldova de România și Uniunea Europeană

Înaintea unor noi discuții cu europenii, Zelenski le cere partenerilor „reziliență”
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod