Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
1983
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

„Pacea” lui Trump: Ucraina ar trebui să nu ceară intrarea în NATO cel puțin 20 de ani (Wall Street Journal)

Premierul Recean va anunța săptămâna viitoare numele noilor miniștri. Cine ar putea să plece

Guvernul alocă 1,8 milioane lei pentru procesul deschis de halterofilul Marin Robu care ar fi fost deposedat de bronzul olimpic

Număr dublu de burse pentru elevii romi

Cetățenii se vor putea înregistra în sistemul de compensații pentru energie începând cu 4 noiembrie
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod