Director Call Centru

Ofertă de muncă 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
2013
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

Granturi de peste jumătate de milion de lei pentru organizațiile de tineret

Antony Blinken, la reuniunea OSCE: Efort rusesc, de amploare și bine finanțat, de a influența alegerile din România

Olanda va propune ca UE să reintroducă vizele pentru georgieni. Ucraina sancționează liderii de la Tbilisi

Traficul pe podul Kerci, oprit după explozii în Crimeea ocupată de Rusia

Alegerile românești au continuat la Chișinău, chiar după ce au fost anulate (VIDEO)
Cod *
captcha
Greu de citit?Regenerează cod