Director Call Centru

Предлагаю работу 
Chişinău
cv.agentiamuncii@gmail.com
1749
Cerițe:
- Studii superioare
- Certificări/specializări în project management constituie un avantaj.

Experienţă în muncă:
- Experiență în domeniul Customer Services, Call Centru, Social Media, vânzări bilete avia;
- Experiență în gestionarea de proiecte interdepartamentale;
- Cunoștințe excelente de limbă română și rusă (nivel avansat);
- Cunoștințe în Geografie constituie un avantaj;
- Cunoștințe bune calculator;
- Permis de Conducere;
- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Excelente aptitudini de comunicare și prezentare;
- Orientare către rezultate;
- Inițiativă;
- Lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă;
- Flexibilitate;
- Disponibilitate la telefon 24h.

Candidații potriviți pot expedia CV-ul la cv.agentiamuncii@gmail.com
067604160

În Israel, o primă demisie importantă legată de „eșecul” de la 7 octombrie

Vicepremierul pentru reintegrare: Conflictul transnistrean nu poate fi soluționat fără demilitarizarea regiunii

Zelenski, după atacul de la Cernihiv: Dacă primeam „antiaeriană”, nu s-ar fi întâmplat

Au omorât evrei, dar România i-a achitat. CtEDO condamnă acum România

Poliția de Frontieră dă replica aliaților lui Șor care spun că au fost „agresați” pe Aeroportul Chișinău
Cod *
captcha
Трудно читать?Сгенерить код